fredag 11. desember 2009

Sunshine is back!


Næmen; hei?! Dette skulle jo bare være en reiseblogg. Men sannelig sitter jeg ikke her og skriver igjen. Nå kan man kanskje si at jeg er på en ny reise, en litt mer sånn indre reise, liksom. Ikke det at jeg kommer til å skrive så mye om slike "indre reise ting," altså, men kanskje jeg av og til - trolig ikke veldig ofte - svinger innom sunshine to say hello! Den indre reisen,ja... det er skrivingen det. Jeg skriver og skriver om dagen, men det dreier seg mest om ulike sider av NAV-reformen. Det er rett og slett hardt arbeid, men strålende spennende når jeg ser setningene blir sånn helt riktige i forhold til det jeg har tenkt å si. Jeg har frister hengende over hodet mitt. Det er egne og andres frister, men de andres frister er jo også mine egne på en måte, for jeg vil jo ha dem. Nå har jeg vært intenst opphengt i et manus i noen uker, og det har vært greit. Ute har det vært vått og mørkt i lengre tid, og med andre ord et flott jobbevær (allways look at the bright sides ...osv.) Men når solen skinte på nysnøen på Balbergkampen sånn midt på dagen i dag, så fikk jeg skilyst! Helga står for døren, og èn deilig skitur må det bli! Satser på blåswix på fjellet! Jeg vil ellers sitere viktige personer i mitt datamateriale; "Nå ligger alt til rette for en statligghjøring av sosialhjelpa!" (slikt driver jeg med om dagen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar